Dålig förlorare.

Nu har jag spelat slut på mej själv, & det dåliga med mej är att jag är en sån jävla dålig förlorare så jag blir så förbannad när spelet inte gör som jag vill, så mitt humör är inte riktigt på topp nu, haha. Men Filip ville se på Fångana på fortet och det kanske var lika bra det så att jag tar det lite lugnt! Skoja bara. Så farligt var det inte den här gången, det gick rätt bra faktiskt, jag kom över bana fem. ^^ Gjorde inte det igår så jag visste inte vart jag skulle ta vägen för jag vart så jävla frustrerad.
Nu ska jag nog lyssna på musik & sen vet jag inte riktigt.

Ha en trevlig kväll!

Gjorde en snabb header så den är inte direkt jätte bra men jag tänkte använda den som header ett tag så att jag hade något iallafall, men eftersom det inte fungerade så kan jag väl använda den till något så jag laddar upp den här. De vart miniatyr men jag orkar inte bry mej nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0