Går och sover tidigt, igen!

Duktig mej!

Nu är jag jätte trött, ska nog gå och sova. Då kommer jag kanske upp i samma tid imorgon också, fast jag borde nog åtminstona börja med Muhammed arbetet. Just fan, jag har läxa också .. Går och pluggar på det nu innan jag lägger mej och hoppas att jag överlever skolan imorgon men jag kommer antagligen hosta sönder mej då med.
Jag lyckades ta tre smygbilder på Sandra också, kan lägga upp dom imorgon om jag kommer ihåg.

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör! God natt. ♥

P.S. Jag ska ladda upp bilderna från Vimmerby, har lagt in dom på den här datorn nu. Här är två iaf. Mobba inte ...


Folk.



Nu är jag lite töntig och täcker mitt ansikte igen men ni skulle sett min min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0