Håltimme igen.

Hemma igen för jag har typ en håltimme på tre timmar nu. Visserligen börjar jag fem över två, resten av tiden har jag legat och halvsovit på en bänk i skolan men vaknat till så fort alla rusar ut ur klassrummen bredvid eller sprang upp och ner för trappen så då bestämde jag mej för att gå hem. Så nu är jag hemma, jag är inte lika trött längre, tur det annars hade jag typ somnat och kommit försent istället. Eller inte kommit alls eftersom jag kan sova väldigt länge när jag väl somnar. Skulle jag gå och lägga mej sju på kvällen skulle jag inte gå upp förrän klockan 11-12 på morgonen nästa dag ändå.


Bara för att jag är så jäävla generös idag så bjuder jag på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0