I know you wanna sleep with me

Jag måste säga att jag har extremt normala konversationer med alla jag känner, det leder oftast till en och samma sak, om vi inte har ett seriöst samtal om nåt som hänt eller liknande. Haha kul.

Det var inte det jag hade att säga, jag kom på att jag får sova somfan imorgon! Jag har verkligen längtat efter att få sova ut så nu längtar jag extremt mycket till min säng! Nej förresten, den är inte speciellt skön. Jag brukar alltid vakna med nackspärr eller ont i ryggen. Jag vet vems säng jag tänker kidnappa, mohahah!

Men nu ska jag inte sova, jag ska nog göra Kemi uppgiften.
Förresten så har jag ingen träningsvärk än!



Jag tyckte det blev så mycket text så jag slängde in en random bild ut min Blä mapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0