Lyssnade på politiker

Hej!

Jag hade lite bråttom imorse för att jag skulle hinna med bussen till stan och lyssna på dom där jävla politikerna. Det var jätte tråkigt, men eftersom jag inte har någon humor när jag är trött så satt jag och garva åt Sverigedemokraternas representant, för efter varje mening sa han 'va'.
"Ja, men vi bryr oss också om jobben va. Vi tycker att arbetslösheten är för hög, va. Om fler ungdomar skulle arbeta skulle det bli bättre, va." ungefär.
Sen hade vi världens hål när vi kom tillbaka till skolan, hade två lektioner sen slutade vi. Onädigt tycker jag. Jag hann börja med katten jag gör på bilden. Jag gör porträtt målning, fast på en katt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0