På Tisdag blir jag byxmyndig, haha!

Hmmm.. Någorlunda tidigt sa jag? Jag vaknade lite före tolv att jag slog i huvudet i väggen hahaha! Söta Simba hörde det och kom därför in till mej en stund, sen kom Filip också och hade sina allmänt konstiga konversationer med mej. T.ex:

"Sofia, jag vill ha en lillebror eller lillasyster."
"Jaha, varför det?"
"Det verkar så roligt att ha ett småsyskon! Jag önskar pappa fanns så att mamma och pappa kan göra ett barn."
"......."
"Då får det barnet en storebror OCH en storasyster!!"
"Haha, ja."

Ja, vad ska man säga? Han vet för mycket..

Det påminnde mej om att jag fyller år på Tisdag! Då blir jag byxmyndig! ;) Haha.


Erika & jag bjuder, från kräftfisketförra året. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0