Politik och skit, fyfan!

Nu har jag en hel del att göra! Men jag har fått Spotify att funka ett tag nu iallafall, nu ska jag skriva massa sammanfattningar om alla partier i Alliansen eller vad det nu heter. Hatar verkligen polititk så jag bryr mej egentligen inte. Vi behöver ju politik och så men det finns inget värre än när det är omröstningar och sånt får då handlar allting ENBART om politk och jag blir så uttjatad och även fast jag är så uttjatad fattar jag ingenting! sen ska jag skriva sammanfattningar vilket jag är ännu sämre på, hur ska jag klara dagen?!
Usch, sen ska vi rösta och skit också. Undrar vad jag ska rösta på... Nej det vet jag redan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0