Tack som fan.

Känner mej såhär allmänt duktig på att blogga & så har jag mindre läsare än vanligt.. Tack.. Tack som fan... :((

Skoja bara, men allvarligt. Vet inte vad jag ville med det där..
Tycker förresten fortfarande att någon kan tipsa om någon bra låt för jag dör av uttråkning här & har absolut inget att lyssna på. Sitter & fryser gör jag också, men tänkte att jag snart skulle ta godispåsen & sätta mej framför TVn ett tag. Dessvärre har Filip TVn och jag vill inte kolla på Disney Channel för tillfället, haha.

Förresten ser ni nog att headern är lite, hur ska man förklara? Den är lite fel iallafall, men jag vettefan hur man fixar det, försökte om & om igen men det funka fan inte. Men den får väl vara så, det är ingen som dör av det. Eller? O.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0