"The Uninvited"

Gjorde inga fler inlägg igår, jag fick en ny skräckfilm, The Uninvited, så jag & Sandra kollade på den och åt godis & så och efter det var jag så jävla trött så jag orkade verkligen inte starta datorn igen.

Jag var ganska trött redan när vi började kolla på filmen och var rätt frånvarande hela tiden så jag kan inte säga om den var bra eller inte för man måste hänga med ganska mycket för att förstå vad som verkligen har hänt och vem den och den är och vilka samband dom har och så. Ska se om den nån gång när jag är piggare så att jag fattar. Nu ska jag leta efter lite bra låtar att ladda ner.


Random bild från Furuvik. Kom på att jag ska ladda upp dom också.


Kommentarer
Postat av: maria - foto fööfään !

åh jag älskar den filmen :D

2010-09-11 @ 12:55:36
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0