Tog lite längre tid

Vi stannade och köpte mat och tog sedan en lite längre väg genom Fors men nu är jag hemma igen.

Det var ett lite jobbigare träningspass idag med både styrka och konditionsträning. Det gick ganska bra tills vi kom till armhävningarna som skulle göras på knogarna. Tänk er?! Det gick åt helvete, sen orkade jag inte så jätte många armhävningar heller eftersom jag har lite ont i handen sen jag rev upp ena knogen. Lång historia.
Nu ska jag börja på Kemi uppgiften då vi ska skriva om alla ämnen i en människas kropp, det ska vara klart till på Fredag så jag behöver inte bli klar idag, sen har jag nog bara spanska. Fan vad skönt! Jag laddar kanske upp skolfotot när jag får hem det, men jag blev inte nöjd med det, usch. Men jag kän lägga upp det på klassen :)



Vi kan ta en bild från Kräftfisket förra året. Jag har en för liten tröja på mej och det stör mej! Men jag älskar stället! :D

Det påminnde mej om att jag längtar till nästnästa helg (har jag för mej) för då är det kräftfest! Jag älskar kräftor, synd bara att jag verkligen inte klarar av att skala dom. Kalla mej patetisk men det känns som att dom lever och jag vrider huvudet av dom och sliter dom i stycken undertiden. Man kan säga att det känns som att jag plågar ihjäl dom, jag tål det inte. Min bror däremot sitter och sliter och drar bort både ben & ögon & klor m.m. Jag klarar inte av det. Men jag får en burk färdig skalade kräftstjärtar så det gör mej inget. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0