Träningsvärk somfan imorgon

Hemma nu. Gick till min kusin efter karaten, åt lite äppelpaj.

Karaten var jobbigare idag, vi repeterade mycket sen förra gången fast det var mer komplicerat nu. De satte ihop vissa saker hit och dit typ, sen körde vi styrke träning också, och jag är fett klen så jag orkade egentligen inte men jag skulle klara det. Jag kommer ha världens träningsvärk imorgon! Som tur är så ska vi bara sitta på en buss, sen ska vi lyssna på politik människor som snackar i någon timme, men fyfan vad tråkigt! Jag kommer typ somna.

Nu ska jag skriva Kemi, usch. Simba kom för att hjälpa mej, haha.

Just ja, idag på Karaten fick vi köra två mot två, det var fett kul! Inte för att jag känner han jag körde mot men jag tyckte det var kul ändå.



1 Universe, 9 Planets, 204 Countries, 809 Islands, 7 Seas, and I had the privilege to meet you.
You cant get to happily ever after, without turning the page.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0