Justin Bieber :p

Smart som jag är tappade jag ett glas på foten imorse så nu går jag med foten inlindad.
Har absolut ingenting att skriva egentligen, ska ladda upp bilderna SEN dessvärre, förlåt! Men jag orkar inte nu ..
Ska nog redigera bilder nu, kul liv jag har..

Dagens, haha. ↓

Det var tre män som satt pch pratade då den första sa
"Jag slår vad om att jag har de minsta händerna i världen." och så sa den andra
"Jag slår vad om att jag har de minsta fötterna i världen." Då sa den sista mannen
"Jag slår vad om att jag har den minsta kuken i världen." De tre männen skulle kolla i Guinnes World Records boken om det var sant det de hade sagt.

Den första hade inte de minsta händerna i världen och den andra hade inte heller de minsta fötterna i världen. Då svor den sista mannen ilsket
"Vem i hela helvete är Justin Bieber??!"


Tro inte att jag har problem med Justin Bieber men den där var kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0