Datorerna krånglar

Datorerna har krånglat allmänt mycket idag, jag vet inte hur många gånger jag har startat om dom! Usch, inget ska fungera när jag vill det. Om jag helt plötsligt slutar blogga så har jag ingen tillgång till en dator överhuvudtaget, men jag ska försöka få så fort som möjligt.

Jag var iallafall hemma på håltimmen men vi (Jag, Matilda, Erika, Sandra, Bella & Micho) skulle kolla på Salad Fingers då för att Erika sa att man blir så psykiskt påverkad och att hon bara klarade till episod 6. Det är inget jag rekommenderar att man ska kolla på direkt för jag fattar inte själva poängen med serien överhuvudtaget, den är bara allmänt, vad ska man säga, knäpp? Vi hann komma till episod 5 men då började nästa lektion om en kvart så vi var tvugna att gå.

Kommentarer
Postat av: lovisa

höstig design!:)

2010-09-22 @ 17:26:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0