Flummig skoldag

Hejsan! Ursäkta att det avrt lite sent med bloggandet, det var lite struligt :/<3
Har suttit och käkat chokladmuffinsmet (ja, ni läste helt rätt!) med Erika till nu ungefär, vi gjorde bara en halv sats och jag är överdrivet ,ätt ändå! Det är typ hälften kvar. Haha :)

Här nedanför står den massa onödig text om skoldagen bara, det vart mycket text så det behöver inte läsas! :)

Skolan var lugn idag också, och seriöst jätte flummig förutom SO/Svenska timmen för då satt vi på biblioteket hela tiden nästan. Jag fick min grupp att jobba, omg!!
På matten satt jag & Erika & pratade, "jätte seriöst", på lunchen var det extremt flummigt för vi sa "Ja eller hur." "Nej ofta" "Ja precis" "Sen bah, jag bah, hon bah" m.m. hela tiden utan att vi visste om det så vi skulle försöka låta bli. Sen kom Filip & attackerade mej så att min tallrik flög åt helvete, haha. (Ja, vi har humor.)
Idrotten var lite halvt som halvt, men jag gillar inte att ha Jerker i idrott.
Dom två sista timmarna var flummigast, vi hade musik båda timmarna men den första var vi blandade klasser, då satte jag mej vid Erika som satt vid datorn, Isabelle läste och alla andra var utspridda lite överallt. På "rasten" satt typ Jag, Hanna, Ida & Harald, Erika och några till och kollade i skolkataloger och efter det (vad jobbigt den här känns.) började Erika göra IQ-test, jag snodde Haralds mobil och sen vart det bara flummmmmmmmmmm.
När vi var enbart niorna på musiken snurrade Erika och Isabelle så mycket så dom kunde inte stå upp på en timme och jag satt och asgarvade bredvid. Sen tog jag isabelles mobil så hon var tvungen att resa på sej mohahaha!
Bra att veta? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0