Var till Bagdad.

Sitter hemma hos Sandra nu, vi käkade kebab & nu sitter hon och spelar Spyro. Jag mår inte så jätte bra men jag var i skolan idag, dog när vi åktee buss för vi skulle till Bagdad. Hahah humor. Det var en matteutställning, vi fick lösa matteproblem och spela spel och sånt. Det gick rätt bra, jag vann iallafall skapligt mycket. Det var jobbigast att åka buss för jag fick sån jävla huvudvärk och lock i öronen så jag trodde huvet skulle explodera. Har fortfarande ont i huvet men det är inte lika extremt.

Förresten ville Matilda tydligen att jag skulle lägga upp bilderna från Vimmerby och jag fattar inte varför, det är inga intressanta bilder men laddar upp dom ändå, lite senare idag kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0