1:a April

Idag är det ju första April och även fast det är precis som en vanlig dag för mej så tänkte jag berätta om mitt, Malins, Jeanettes, Annas & Saras grymt "roliga" april skämt. Vi tänkte ta en livräddningsdocka och gå till översta våningen och släppa ner den i ljusgården (det är ett ställe mitt i skolan som är "öppet" nedåt) sen skulle någon stå där nere och ta bort den fort som fan och lägga sej där. Vi kom på att det var nog lite mer hemskt än roligt, dessutom var skulle vi få tag på en livräddningsdocka utan vidare? Men jag undrar ändå hur reaktionerna skulle blivit och om någon någonsin har ramlat ner där förut? Någon borde väl varit så klantig, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0