Den som läser har inget liv för det här inte den som skriver det

Tio frågor om dig själv:
Namn? - Sofia
När fyller du år? - 28 september
Några piercingar? - Ja
Vad har du på dig just nu? - Underkläder, mjukisbyxor, ett ORANGE linne :s & strumpor
Vilken årstid är bäst? - Sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna och se solen skina in genom fönstret, höra fåglarna ute och känna den varma luften från det öppna fönstret och veta att det är ännu en härlig sommardag!
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag har träningsvärk!
Vad är du bra på? - Att skryta om hur bäst jag är
Vem älskar du mest på denna jorden? - Dom som står mej närmast
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med någon om jag får bestämma vem det är själv

10 frågor om dina vänner:
Vem vet allt om dig? - Jag
Vem är den roligaste av dina vänner? - Alla är roliga på olika vis :D
Vem är snyggast av dina vänner? - alla är snygga på olika vis också! :)
Vem är mest partynisse? - Matilda tror jag passar bra på ett party så det får bli hon! :)
Vem är den du helst har filmkväll med? - Allihopa!
Vem av dina vänner är mest "devil"? - Asså som är mest seriöst "devil" är nog Mich som blir sur för ingenting ibland
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med, om du tar med någon? - Jag åker nog helst själv, eller det beror på vem jag ska träffa eller, blä den där var svår :P Beror på hur bra jag knr den jag ska träffa

10 frågor om din familj:
Vem står dig närmast? - Alla
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Nja, kunde haft bättre
Vem är farligast i din familj? - jag, nej Cherry hon brukar vara evil när man väcker henne :O
Vem ser roligast ut i din familj? - Filip
Vem är coolast? - Jag förfan!
Har ni något husdjur? - Yes
Vem har du mest gemensamt med? - Filip tror jag faktiskt
Vem står för underhållningen? - Alla har sitt eget lilla vis att underhålla på, det är nice :D
Vem sover du oftast med? - I familjen? Filip är det nog
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Ingen aning

10 frågor om idag:
Vad har du gjort? - Varit i skolan, varit på bio, somnat på massage lektionen, åkt buss, dansat etc.
Har du varit glad idag? - Yes
Har du varit ledsen idag? - Nej, bara allmänt enerverad lite då och då
Har du gjort något bra idag? - Jag har varit allmänt social, det är bra :)
Vad ska du göra nu? - Klia mej på foten :)
Har du gjort något dåligt idag? - Ja det kan man nog säga
Vad har du ätit idag? - SNICKERS ♥
Har du duschat idag? - Nej
Är du trött nu? - ja lite
Vad händer imorgon? - Ska hjälpa annica med hennes foto läxa :) 

SKOLAN:
Går du i skolan? - Ja
Har du varit i skolan idag? - Japp

ANNAT:
Hur mår du just nu? - Bra :D
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Japp
Har du piercat dig? - Ja, öronen


TELEFON/MOBIL:

Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? -  Sandra Liljefors
Vem sms:a till dig senast? - Malin Karlsson
Vem sms:a du till senast? - Malin Karlsson

ÖVRIGT:
Är du hungrig nu? - Nej inte speciellt
Vad är klockan just nu? - 23:07
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg.se & Spotify räknas väl eftersom det behövs internet för att det ska funka

FAMILJ:
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - En halvtimme sen eller mer kanske
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 8 år och några månader

ÖVRIGT:
Gillar du punk? - Nej jag är inte speciellt förtjust i det
Har du sminkat dig idag? - Ja
Isåfall, vad för smink? - Mascara  
Vad har du på dig för trosor just nu? - Vet inte, kom och kolla ;)
Hur ser dem ut? - Vita
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - kolla ;) 
hur ser den ut? Den har Hello Kitty på sej haha :D

MUSIK:
Lyssnar du på musik just nu? - JA :D
I så fall, vilken låt för tillfället? - Somewhere in Brooklyn - Bruno Mars
Vad gillar du för musik? - jag är allätare :)

KLÄDER:
Har du fler än 4 linnen? - Ja
Har du fler än 3 jeans? - Japp
Har du fler än 5 tröjor? - Yes
Har du resteröds-trosor? - Nope
Har du en vit bh/topp? - Ja
Har du en svart bh/topp? - Ja

SMINK OCH HÅR:
Använder du mascara? - Ja
Använder du Wax? - I luggen 
Använder du ögonskugga? - Nej
Använder du kajal? - Det händer, om jag hinner så
Använder du hårspray? - Yes!
Använder du volymspray? - Nej
Använder du mousse? - Nej
Använder du deodorant? - Ja
Använder du skinspray? - Nepp
Använder du parfym? - Ja
Använder du läppglans/läppstift? - Det händer
Använder du brunkräm? - Nejdu
Använder du rouge? - Det händer
Uppsatt hår eller hängande? - Ute vill jag helst ha utsläppt men hemma föredrar jag uppsatt :)
Plattar/lockar du håret varje dag? - Ja ungefär
Duschar du varje dag? - Nje, varannan
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej jag målar typ aldrig tånaglarna

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Yes
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - nä 
När går gränsen vid otrohet? - Det beror lite på situationen
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Nej
Är du romantisk? - Haha nej det tror jag inte men fråga någon som vet!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej
Är du svårflörtad? - Nej det är jag inte, men jag blir inte "riktigt kär" så lätt
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Jag tror det
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Johan tror jag
Hur länge höll det? - Jag var fan liten då, inte vet jag!
Har du lekt med någons känslor? - Nej men jag brukar driva med folk jag inte knr ;)
Hur länge var ditt kortaste? - Nån vecka kanske, ingen aning
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vill ha ett förhållande, någon som ställer upp? :D haha 
Är du en bra pojk/flickvän? - Fråga någon som vet, jag tror jag är det iaf
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - haha nej
När fick du din första kyss? - Blä den kan vi ju hoppa
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 16-17 typ :) 
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - HAHAHAHAHAHAH nej jag tänder inte på tjejer i 9 års åldern ;)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej det tror jag inte
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Jag tror nog jag ahr dumpat mest för jag har aldrig riktigt vågat sagt till ngn att jag tkr om den :P
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - hip hop aktig (A)

Fyra frågor om förhållanden:
Är du singel? - Yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja
Har du varit kär i någon? - Haha wtf ja
Är du kär just nu? - Yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0