Do you really need it, baby, can you tell it's from your mind?

Nu kan jag tydligen bara svara på 40 frågor på en dag? :tired: Men det gör inget, jag fick reda på ett svar och jag ljuger om jag säger att det inte var så speciellt. Däremot vet ju inte jag hur seriöst det var but it made my day.

Jag vaknade halv elva idag och det är konstigt med tanke på att jag kanske somnade någon gång mellan två och halv tre men den där mardrömmen jag har ibland gör seriöst så att jag vill ta livet av mej. Jag hatar att drömma den, jag blir panik slagen och jag gör vad som helst för att komma därifrån. Sen vaknar jag aldrig heller, förrän drömmen typ är över och då ligger jag och kallsvettas och är helt torr i munnen och jag ligger helt cp också. Jag bad mamma att döda mej i min dröm, jag gömde mej även fast jag visste att det inte gick. Man kan komma därifrån men man måste komma på hur själv och vara snabb. Det är den värsta mardrömmen jag någonsin drömt och det låter inte alls speciellt läskigt här men jag blir likadan varje gång jag drömmer den. USCH.

Nej nu ska jag lyssna på glad musik och sluta tänka på den där, sen ska jag göra fysiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0