Dream on Matilda

Tjafan!
Det har inte varit speciellt soligt idag, inte lika varmt som vanligt heller men jag har hunnit gjort rätt mycket. Det var en indisk kille som lät precis som Raj i The Big Bang Theory som undrade om inte jag ville gifta mej med honom för han var redo att gifta sej, men bara med mej eller vad han nu sa, haha. Och jag var så jävla sexig. Nästan stolt där. Sen fick jag se något jag inte ville se.... mums.... Hade glömt det tills nu, bra att jag påminnde mej om det. :tired:
Jag och Erika kollade på Paranormal Activity också. Och hon gick när det var en halv minut kvar av filmen och jag skojar inte, det var precis i slutet! Så jag vägrar se om den.
Nu tänker jag kolla bloglovin'. Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0