Hands in my pants

När jag gick ifrån köket efter att ha lagat mat åt mamma som aldrig kommer och äter den så slog det mej att jag typ inte haft byxor på mej på hela veckan haha. Därför har jaga shortsränder heller. :D Eller inte extrema iaf. Men ränder efter mina bikinitrosor och min bh har jag och det känns bra :D Det betyder att jag fått lite färg iaf. Men nu verkar det bara bli kallare igen. Precis när björklöven slagit ut och blivit stora som björklöv ska vara och allt verkar somrigt så försvinner värmer. :tired:
Och idag är det sista April, jag längtar lika mycket varje år och inte vet jag varför. Det är på något sätt roligt.
Men nu kom mamma så vi kan äta, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0