My love is just waiting to turn your tears to roses

Det är så svårt att plugga när man inte vet vad som kommer på provet. Jag har pluggat grammatik och så har jag sjungit (på engelska såklart) och eftersom jag är så grym på det borde jag klara mej imorgon. Eller jag är säker på att jag klarar mej men det är bara det att jag vill ha MVG på det provet för då kan jag få MVG i slutbetyg och det vill jag ha! Men vad gör man när man inte vet vad man ska plugga på?... Nu ska jag gå och lägga mej och läsa mer engelska, sen får vi väl se hur det går imorgon. Jag ska iallafall sova ordentligt så godnatt!


vi bjuder.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: aj för det första rä det svårare för oss tjejer att skaffa magrutor eftersom vi generellt har mer överhudsfett kring magen än killar. men det du måste göra då är helt klart träna magmusklerna i olika magövningar utöver detta förbränna fettet som ligger ovanpå, ex springa, cykla, simma osv

2011-04-08 @ 08:34:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0