Onödigt

DAGENS LÅT: Shy - Sonata Arctica
DAGENS KLÄDSEL: Leggings, underkläder, T-shirt, strumpor, munkjacka
DAGENS DUSCH: Ingen än
DAGENS FRISYR: Platt, tupperat och LENT :) 
DAGENS MAT: Janssons Frestelse :love:
DAGENS HÄNDELSE: Det har inte hänt något speciellt, cabarén var väl roligast idag typ :)
DAGENS PLANER: Plugga in min uppsats
DAGENS VILL HA: Lov
DAGENS SAKNAD: Jadu.....
DAGENS DROG: Tuggumi
DAGENS TRÅKIGASTE: Att jag inte fick några fler repliker! :(
DAGENS KÖP: Snickers! :love:
DAGENS HUMÖR: Jodå, fundersam men annars så! :D
DAGENS SJUKA: Ångest, jag kmr inte fixa dom två senaste dagarna i skolan och jag har knappt något att göra. Det är illa!
DAGENS KOMPLIMANG: Ingen
DAGENS SKRATT: Jag vet inte riktigt faktiskt
DAGENS BILRESA: En jävla bussresa till Avesta
DAGENS GRÅT: Ingen :)
DAGENS DRYCK: Äppel dryck eller vad det nu är
DAGENS LÄNGTAN: Lovet!
DAGENS TELEFONSAMTAL: Ellinors och mitt, haha alltid lika civiliserade...
DAGENS PERSONER: Nobodyy



Alltid lika seriös..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0