Porträtt

Haha varför höjs läsarantalet när jag slutar blogga? Då får jag ju ångest. :(

Men då kan jag visa en bild på mitt porträtt som jag sa att jag skulle göra förut. Jag skulle ha tagit en bild innan jag målade lövet, det failade jätte mkt. :tired: Jag använde för mkt vatten på vissa ställen så det blev ju åt helvete, jag ska måla över det nästa gång. Men lövet är ju trots allt inte viktigast, men jag är en liten fegis och vågar inte börja måla det andra (A) Märkte att jag missade att måla lite hår också. Så jag måste blanda ny hårfärg IGEN och det är inte något av det jag helst gör eftersom jag måste blanda så många färger och sen föröska på det att bli samma färg så att jag slipper måla om hela håret igen.



Observera att det bara ar grunden än så långe, jag är för feg för att börja med skuggorna! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0