I could see you love the chance

Jag tänkte sluta blogga ett tag där men jag fick skäll över att jag inte gjorde några inlägg igår så jag gör ett nu. Det kommer ett till när jag orkar lägga in bilder från mobilen.

Idag blev jag jätte glad på kabarén, jag trodde jag hade fått fler repliker men det visade sej att jag inte var där för jag är hemma och är olyckligt kär. Så jag fick en till replik. Wihooo :tired: Men i del 3 skulle jag få många fler repliker sa Lasse. Det lät farligt.... Men jag är bara glad! Förutom det där med olyckligt kär då haha. Jag kommer få spela jätte deprimerad känner jag, jag kommer börja garva! Sen får vi väl se hur det slutar. ;) HAHA!



TYP ALL SNÖ ÄR BORTA !!!! :D :D Och det var jätte härligt när jag var ute och gick idag, så jag träningsgick inte som det var meningen att jag skulle göra utan jag gick extreeeeeeeemt seeeeeeegt men det var härligt! :D Sommaren får gärna komma nu!

Kommentarer
Postat av: Justinsolveig

Hello, any body here???

2011-10-14 @ 08:41:31
URL: http://justinsolveig.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0