YATTA

Förut idag så påminnde Jon mej om att vi ska åka iväg på nån jävla musikal imorgon och därför missar vi SO/Svenskan och jag slapp därför jäkta som fan med min uppsats! Jag blev överlycklig typ! Och därför är det världens härligaste skoldag imorgon! Vi har matte på morgonen, åker in till Avesta och kollar på det där, åker hem och äter sen har vi cabaré och jag får fler repliker!!!! Sen bild och så lite mer cabaré! :D och sen får jag gå hem till min uppsats :tired: Men ändå, jag har aldrig längtat såhär mycket till en skoldag tror jag. Helt sjukt egenligten. Men så äre. Gud vad fel det kändes att skriva det där. SKIT SAMMA.

Jag måste bara få visa tre underbart fina ego bilder jag tog en gång i tiden när min digitalkamera fungerade någon gång förra året. Eller jag vet inte hur länge sen det var, inte så länge sen iaf för jag har samma halsband på mej där som nu. Men ändå.



Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0