Osocial är jag :p

Jag var i Valbo i förrgår och gårdagen var bara allmänt stressigt eftersom vi bestämde oss för att ha våran cp-kväll som Matilda kallar det. Hon, Sandra och Erika skulle sova över här med andra ord men Erika kunde inte och om jag ska vara helt ärligt var jag lättad över det för annars skulle jag inte klarat av att se på Paranormal Activity eftersom hon sitter och skriker och skrämmer upp en ännu mer. Det räcker med att Sandra satt upptryckt i mej och hoppade när det hände något. Skrek några gånger också.

Natten och den här eftermiddagen var allmänt jobbig, vi somnade inte förrän fem och allt dom har gjort är att sjunga för mej och Sandra har vägrat sluta stirra på mej. Annars var det lika cp som vanligt, lite mindre bilder den här gången bara. Jag tänkte gå igenom dom nu så jag lägger inteupp någon bild därifrån nu.



Bara en otroligt passande bild i det här sammanhanget. :tired:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0