Askun gara kata mira

Jag fick skäll av Matilda för att jag aldrig laddar upp några inlägg så jag lägger väl upp ett till då. Jag har solat tre dagar i rad nu, eller nej det har jag nog inte men jag har solat iaf, märks det? Nej. Jo om jag är naken men så roligt ska vi inte ha. Först är jag typ neger på magen tills det rödbruna lägger sej och jag bara blir "brun" för då syns det inge alls. BLÄÄ. MEN JAG SKA VARA NEGER I SOMMAR! Det bara är så. Nu är jag hungrig och ska käka nåt, vi hörs.

Älska att det har varit över tjugo grader varmt typ hela veckan!! ♥♥♥



Jag och Matilda skulle sola ist'llet men vi började köra badminton ist. JAG VANN ;)

Och bara för att bilden var seg på att ladda har jag redan ätit. Filip hade skurit fett stora ost bitar i salladen, jag njöt av varje tugga!


Kommentarer
Postat av: Matti:D:D:D

Fia... både jag och du vet att jag vann!!!!!!!!!!!!!

2011-04-26 @ 00:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0