Oh my Oh my

1  En nytagen bild på dig + 21 fakta om dig
1. jag har fobi för att duscha samtidigt som jag vet att någon annan duschar
2. jag tar inte åt mej när folk säger något om mej, beroende på vem det är som säger det
3. jag spenderar mest tid med min mobil som är med mej ÖVERALLT utom på idrotten/badet
4. jag tycker inte om lastbilschaufförer
5. jag tycker inte själv att jag är kort
6. jag är sjukt dålig på att förklara saker
7. jag mår dåligt när jag inte får fixa mej, ibland kan jag t.o.m. längta till jag får fixa håret igen haha
8. jag mår dåligt över min hårutväxt!
9. jag vill bo i ett strandhus
10. jag har aldrig sett Skönheten och Odjuret
11. jag funderar på att klippa av mitt hår trots att jag vill ha långt hår
12. jag vill inte börja på gymnasiet
13. jag blir rädd när jag tänker på framtiden, det är nog den som skrämmer mej mer än något annat i hela världen
14. jag vill ha en ragdoll (katt)
15. jag vill ha en Nova Scotia Duck Tolling Retriever (hund)
16. jag älskar att vara på Speedway, även om jag inte är speciellt insatt i det
17. jag måste verkligen gå på toa
18. jag önskar mej något när klockan är 11:11
19. jag älskar att vara hemma själv, vilket jag är nu
20. jag kan plötsligt ångra en hel massa småsaker jag har gjort mot såna som jag känner
21. jag tycker att jag är bäst på att berätta sanningar om mej själv. Det är lättare om ni frågar ;)
2  Meningen bakom bloggnamnet
Jag blev kallad Miffo-Chan och började använda det som användarnamn överallt och så blev det mitt bloggnamn också. :)
3  Jag har fobi för
alla möjliga konstiga saker! Men spindlar brukar jag svara här! :)
4  En vana som du önskar att du inte har
Jag rynkar på näsan ofta
5  En bild av någonstans där du har varit
6  Favorit tv pogram
The Big Bang Theory tror jag nog
7  Något du är stolt över dom senaste dagarna
jag hittade på gymnasiet! :D
8  I min handväska
Vi ändrar till mina fickor ist. Där finns mitt läppbalsam, mina nycklar, min mobil och lite pengar ibland.
9  Min mobiltelefon
Den är en av mina bästa vänner! ♥ Men den skulle behöva rensas..
10  En bild av ditt rum

det ser lite annorulnda ut nu men haha
11  En bild på dig och din familj

har ingen bild på alla i min familj

12  Min/mina bästavänner
dom vet

13  Ett brev till dina föräldrar
mamma, även om vi inte har en sån relation jag vill att vi ska ha så är vi inte som andra ungdomar och deras mammor. Du kan gå mej på nerverna och jag må vara sur på dej till och från men det gör inget för jag tror inte jag kunde fått en bättre mamma.
pappa, jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka dej och jag vill verkligen veta varför det blev som det blev. Jag önskar mer än något annat att jag kunde gjort något för att hindra det som hände.
Älskar er. :love:

14  Planer / drömmar / mål du har
Stanna tiden precis här.

15  En bild av något som gör dig glad

ta det där som musik för det finns så mkt som gör mej glad att jag int evet vad jag ska välja.
16  Något du längtar efter mycket
SOMMAR!
17  Mina syskon

18  Min favorittid på året
Sommarlovet, när det precis har börjat och man känner att man har hela sommaren framför sej och man känner sej så otroligt lättad

19 En gammal bild och en nytagen bild (inte så gammal men)


20  Din favoritlåt
har ingen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0