You make me feel like a UFO

Jag har inget att skriva. Verkligen inget alls, och typ aldrig heller så därför SUGER min uppdatering. Men med tanke på läsarantalet så har jag slutat bry mej. :P Nu tänker jag ta och plugga lite engelsk grammatik, och hoppas att jag klarar mej bra på Nationella provet i Engelska på Fredag. Jag hoppas, hoppas, hoppas att det går bra!

Jag och Sandra var ute idag också och det är så härligt för man känner verkligen av våren! Och jag gick utan jacka och det var riktigt skönt! Man blir glad av det, vilket är bra med tanke på att Sandra gör mej deprimerad av saker man inte ska skoja om!! :tired: Du förtjänade den där potatisen, det var det minsta jag kunde göra för att hämnas. :tired:


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där är en händelse som bara inte skulle kunnat hända -.-

2011-04-06 @ 23:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0