Vädret är underbart!

Solen skiner, det är 16 grader i skuggan och kanske 20 i solen. Vindarna som kommer precis lagom och jag går runt i shorts och ett linne och det är bara April? Jag tror aldrig jag har gått såhär i April. Jag har varit ute mestadels av dagen och jag ska vara ute resten av dagen också. Just nu väntar jag bara på Matilda som äter, det luktar jätte gott. Hemma får jag säkert fiskpinnar eller något. Men nu kom ho så jag tänker kidnappa en bild från hennes dator som jag tänker ladda upp här och sen går vi ut igen. CYA.


Fia gick hem och åt så jag Matti! fick välja bild hiihi men nu kommer några fina vår bilder!


Sandra och Sofia på karnevalen:)


Jag och Sofia hihi första dagen man kunnde ha shorts föra året!

Nä jag hittar inga bilder-.- segt hihi

oxox

Sofia Andersson och den BÄSATA AV DOM BÄSTA Matilda Forsberg:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0