Break it down!

Andra skoldagen avklarad och idag drog ångesten igång. Igår så hade jag funderat på om jag skulle byta men iom att jag börjar komma överens med dom i klassen nu så kanske jag skulle stå ut med SO några år iallafall men idag på min Samhälls lektion så märkte jag själv att jag inte fattade något alls och vi hade inte ens ordentlig lektion. Men han sa att Samhälls lektionerna skulle mestadels bestå av historia, politik, ekonomi, religion m.m. Och jag bah Hjälp! Ge mej NV!! Det lutar starkt åt att jag byter vilket är synd för jag tycker faktiskt om min klass, om det inte var för all jävla SO .... DÖÖÖÖ!! Nu ska jag ta mina mjukiskläder och spela Angry Birds!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0