'Cause I just set them up to knock them down

Första dagen i skolan var helt okej, bara jobbig när dom enbart pratade och jag bara ville sova. Sen visade dom oss runt när jag redan hittade där dom visade oss. Dom visade oss bara matsalen, gymnastiksalen och våran korridor. Bra jobbat, det kunde jag redan. Jag orkar inte skriva så mycket mer för jag måste på toa, tvätta bort sminket och gå och lägga mej. Skönt! Jag går till halv två imorgon så jag tar tjugo över två bussen hem. Får se när Sandra slutar, jag kanske väntar på henne så att vi kan äta fler mackor hehe. Dom är beroende framkallande.




Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Ha en fin torsdag :)

2011-08-18 @ 15:53:34
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0