Dag 4 - 6

Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar.

Jag har ett par men dom är privata. Men jag skulle verkligen vilja ha ett strandhus nån gång, ahah ;)


Det är inte sådär jag t'nkt mej det, men jag orkade inte leta bilder.

Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Your kisses.



Dag 6 - Typ av killar jag faller för.

hmmm svårt för själv tycker jag att jag faller för olika killar hela tiden men efter vad jag har hört så brukar folk sammanfatta att jag faller för ganska långa, blonda, smala killar med lite lösare kläder och fyllig rumpa eller så faller jag för lite kortare smått utländska killar med brunt hår och små långt hår. Men själv så är jag inte så säker
hmmm svårt för själv tycker jag att jag faller för olika killar hela tiden men efter vad jag har hört så brukar folk sammanfatta att jag faller för ganska långa, blonda, smala killar med lite lösare kläder och fyllig rumpa eller så faller jag för lite kortare smått utländska killar med brunt hår och små långt hår. Men själv så är jag inte så säker, jag tänker inte så mycket på det. Jag brukar inte jämföra killarna jag gillat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0