Han bodde på landet och Råger hette han

Jag kom på att jag inte pratade med SYVen idag så jag måste göra det direkt imorgon så att jag vet att dom är där senare när jag antagligen tänker vänta på Bella och Sandra. Såg att Bella hade kommenterat att jag skulle göra det och det måste jag fan, jag kommer bara inte ihåg m jag har någon lång rast imorgon hehe .... Jag kommer inte hinna byta! sadface! Men däremot så såg jag Naturvetenskaparnas schema och jag tror fan dom har fler SO- och historie lektioner än va vi har, ananrs ser schemat i princip likadant ut så vi får väl se hur jag gör, jag ska försöka prata med en SYV i vilket fall. Men det verkar ju lite onödigt att byta om jag får i princip lika schema fast en annan klass och ingen media inriktining som jag vill ha. Älska min klass, alla tycker att jag är bäst! ♥


Har ni sett min bitchblick när jag tar egobilder? Hihih, fint!

Förresten så åker jag till Rhodos om en fkn vecka!!!!!!!!!! :'D

Kommentarer
Postat av: Bella

men om du slutar tidigare än oss så kan du ju gå dit, jag slutar 15:15 tror jag och kan följa dej om du vill :)

2011-08-24 @ 19:59:58
URL: http://belliizz.blogg.se/
Postat av: Linn

Fin blogg!

Kika gärna in och delta i min veckans blogg tävning!

Genom att bara skriva "jag är med" så har du ju chans till några fler läsare ;-)

lycka till!

Kram



direktlänk: http://linnhahne.myshowroom.se/i-week/#comment

2011-08-25 @ 10:14:27
URL: http://linnhahne.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0