I'll always remeber our summer

Jag har suttit här sen jag vaknade och det är nog det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv. Jag springer fram och tillbaka i huset ibland men det slutar med att jag sitter här igen. Jag har iallafall plockat ihop madrassen på mitt rum och lite kläder också. Jag har en jätte konstig känsla i magen och jag har haft det i några dagar också, det kan vara för att jag inte äter så mycket för att det är varmt. Jag dricker faktiskt mer än vad jag äter och jag dricker inte mycket om dagarna men tydligen tillräckligt för att hålla mej mätt. Jag har bilder jag ska lägga in på datorn också så att dom försvinner från minneskortet men jag orkar inte det nu. Skulle ju skicka in dom där bilderna till tidningen också. BLÄ för mycket att göra, för lite ork. Och det där var inte ens mycket? Jag tror jag börjar tro på vad Jon säger, jag är fruktansvärt lat! Men jag trivs med det. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0