Johannas önskemål

Jag fick ett önskemål om att göra ett inlägg om skinka men jag fick aldrig veta vilken sorts skinka som jag skulle skriva om men jag skriver om pålägget, det känns bäst så. Jag föredrar ost egentligen men på mackor äter jag oftast skinka, jag gillar inte över rökt skinka så mycket men jag tycker inte om kokt så mycket heller. Det ska vara något däremellan, lite smått rökt typ. Det är godast på rostad franska fast blir det för mycket skinka så smakar det enbart äckligt. Det ska vara lagom. Men skinka är inte livsviktigt, jag skulle klara mej utan skinka, jag tror inte det är något det verkligen måste vara skinka på. Skinka är bara en i mångden bland pålägg. Inget jag behöver. Men Johanna blir nog ledsen utan sin skinka. Hon verkar vara så uppspelt över det nu. Stackarn.



En fin inste alls slarvigt gjord bild också! Nu ska jag åka biiiiiiiiiiil! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0