Lala lula lula

Nu har jag varit hos frisörn. Jag sov typ tre timmar inatt, och igår sa matilda att det spelade ingen roll när jag åkte hem för jag skulle ändå  inte lägga mej förrän klockan fem. Jag la mej ett men när jag kollade klockan så var den fem och då hade jag inte somnat än haha ... Iallafall så är det no differense på mitt hår FÖRUTOM DEN FKN JÄLVA LÄNGDEN SOM ALLA HAR PROBLEM MED ATT FATTA ATT JAG VILL HA SOM DEN ÄR!!!! Jag hade helt ärligt haft mina slitna toppar än att han klippte av det! Jag tycker verkligen inte om han som klippte mej. Jag ska dit med Sandra på tisdag och jag svär på gud att bara för att jävlas tänker jag komma dit med hela håret i en mössa, sen ska jag sitta där och se nöjd ut medan han får stå och må dåligt hehehehhe. Inte lukta han gott heller. Skoja bara. Sen så satt jag och asgarvade åt att filips ögonbryn var ojämna inne på Coop, mamma ville gå därifrån och alla satt och glodde på mej men jag skyller på att jag fick i mej för mycket hårspray och jag sov bara tre till fyra timmar inatt. Fint. Nu ska jag duscha och fixa till håret själv så får jag se om det blir mer som jag tänkt mej!



En failad gammal bild men there you go! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0