'Less I feel you next to me

Var till den där jävla SYVen idag, blev det bättre för det? Nä, inte direkt. Jag måste bestämma mej innan Måndag iallafall, usch. Och efter det satte jag mej i ett rum med två andra och vi hade ingenting alls att göra där inne men efter att dom satte sej vid sina datorer så började jag klippa i nåt papper och tejpade ihop det till ringar som jag rullade ner för en kartong. Jag garvade så att jag grät, förstår ni att jag är trött då? Sen skrattade vi åt typ allt tills jag var tvungen att gå ner till mamma på stan. Det var min dag kortfattat. imorgon åker vi till Sjövik, sen ska jag antagligen till Sandra och lana Cod, vet inte hur det blir med det än för mamma svarar inte som vanligt. Blä!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0