Memories remain

Ännu en dag som jag skulle kunna spendera i min säng, det finns inget att göra, mamma jobbar, jag är ensam med tre små idioter på nio år och allt jag vill göra är ingenting medan dom springer runt och gör allt annat. Sandra skulle komma över men det var inte förrän ikväll och tills dess ska jag fixa till mina failade teckningar. Det var länge sen jag bara satt och ritade, jag förstår varför. Jag har inget som helst tålamod och ska det bli bra så måste man ju hålla på ett tag men det orkar jag verkligen inte så mina bilder ser ut som dom gör. Jag har tappat bort mer än hälften av allt jag ritade förut också men först så sitter jag och skissar, sen fixar jag till det så det ser lite tydligare ut och skissar dit lite detaljer och suddar ut onödiga streck jag har där och sen orkar jag inte så mycket mer så mina bilder blir i princip en slarvig vad det nu är jag ritat med en dålig skuggning. Och ändå vill jag kunna rita sådär extremt bra som jag ser att andra gör, men jag har inte tålamod till det, dessutom är jag perfektionist så jag tycker allt blir fel haha. Vilken tur att jag slutade fundera på att gå Estet Bild! Nu undrar jag bara om jag ska byta från Samhäll till Natur för jag tror att det blir enklare för mej, men då får jag inte min Media inriktning. Usch, kan jag inte få gå ett extra år i grundskolan? -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0