My smile's fake 'cause I'm missing you

Imorgon är sista dagen på mitt älskade efterlängtade sommarlov. Det gick waaaay för snabbt, ge mej en månad till och jag gör vad du vill! Och inte får jag sova imorgon heller, jag ska upp och hinna med bussen till stan. Den går visserligen 11:45 men alla vet hur jag är, höhö. Och förresten är det 16 fucking jävla dagar kvar tills jag åker till Rhodos, SUG PÅ DET! Jag längtar som ett as! Känns som att jag kommer ha mycket läxa och sånt skit med mej men jag kommer vara fett överlycklig ändå. Nu ska jag mobba Matti på feebob, vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får inte mobba mig!!!!!!!!

2011-08-16 @ 19:20:47
Postat av: Anonym

Man får inte mobba mig!!!!!!!!

2011-08-16 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0