Om du var jag, vad hade du gjort?

Jag fick gå upp tidigare än vanligt (det vill säga tjugo i tolv) för att gå till Ålderdomshemmet och ta bilder till tidningen för att dom hade grillfest idag. Använde mitt nya minneskort på 8GB som jag egentligen ska ha när jag åker till Rhodos men jag raderar bilderna från kortet så fort dom är in skickade. Få se om dom blir med. Jag blev nästan förvånad över att mormor kände igen oss också, hon berättade glatt att jag och Filip var hennes barnbarn. :) 

Jag har missat att lägga upp dom där "Dag 1, Dag2 osv" sakerna så jag lägger nog upp tre på en gång idag. Om inte Matilda och Sandra hinner hit först men isf laddar jag upp fyra imorn. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0