RHODOS IMORGON!

Det här blir ett av mina sista inlägg innan jag åker till Rhodos imorgon för jag tänker inte starta datorn imorgon innan vi åker och idag ska jag packa och fixa massa saker som t.ex. rensa bilder från minneskortet på kameran! Sen kommer jag inte uppdatera på en vecka, tänker inte ens göra tidsinställda inlägg, det är jag waayy för lat för nu. Så ni får överleva utan mej en vecka, hoppas ni klarar det! Erika och Matilda kom hit på moppe för en stund sen och skulle säga hejdå, Bella sa hejdå till mej när vi gick hem från bussen och Emma gjorde det vid skolan haha, I know you'll miss me! :D ♥ tycker faktiskt det var lite gulligt av er för det trodde jag inte (a) Däremot kommer jag antagligen inte träffa Sandra innan jag åker så henne får jag bara smsa då. -.- Men jag borde verkligen packa nu, får se hur det blir med inlägg sen, annars har jag bara en sak att säga ... jag ska tänka på er när jag ligger och steker på Rhodos!! :D


HAPPYFACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0