Smart is the new sexy

Fuck våra idrotts lektioner, hata hata hata! Ska till en SYV och boka tid. Får se när det blir att jag går dit. Vet inte ens om jag får någon lunch imorgon för vi hade tänkt gå ut och äta någonstans men vi har bara fyrtio minuters lunch så det var ju synd. Dö. Och nu har jag ingen sov morgon heller. FINT. Har iallafall spelat Need for Speed med Filip nu, undvikit idoter och en av idioternas bror som jag inte har problem med egentligen så jag tycker synd om honom. På Fredag ska jag lana Cod hos Sandra, wiiiiiieeee! Veckans höjdpunkt är Fredagen typ, Sjövik med klassen och sen Cod hos Sandra! OCH JAG FICK FÖRSTA SÄSONGEN AV  TBBT AV MAMMA IDAG!!! :'''D Då vet ni vad jag gör resten av natten, ska bara duscha först, hihiihih.. Älskaälskaälska ♥



Kommentarer
Postat av: Bella

Du borde ta tag i syon redan första rasten i morgon tycker jag (a)

2011-08-24 @ 18:37:44
URL: http://belliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0