There's so many ways to love yah

Fuck alla er som aldrig updaterar, jag är fan bättre än er nu för tiden! Hade sovmorgon till halv elva idag iallafall så jag fick sova till kl. åtta hade jag tänkt men jag vaknade kvart över sju och kunde inte somna om, BRA DÄR. Har sov morgon lika länge imorgon också och då hoppas jag att jag sover utav bara fan! Synd att jag kanske byter klass för jag trivs verkligen ich lektionerna är sköna än så länge, det är bara det att jag tror inte jag kommer tycka samma sak om några veckor när vi faktiskt kommer igång ... Ska boka en tid med Syven på Torsdag iallafall så ska vi se vad hon,han,den,det tycker om det hela! Följer nog med SA11B till Sjövik på Fredag iallafall, annars börjar jag grina! Jag tror jag åker med en kompis dit för jag fattade inte det där med bussarna haha ..... Dåvetni. Trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0