They're laying naked with some asses in the air

Kom precis hem från Grillkvällen nu, den blev helt klart lyckad! LOVE YOU! Men nu ska jag sova för jag måste vara i stan tio och då är jag aldrig vaken. Tror jag tänker duscha innan också annars får dom fixa det där. Nu börjar få ångest över att jag inte vill klippa mej istället, hemskheter!!! 



Ett snabbt smakprov från dagen, början av dagen. Dom flesta bilder är ljuset bara improviserat på men jag tycker dom ser bra ut ändå, det är bara några jag måste fixa till men jag tänker inte ladda upp alla för jag ahr tagit 186 och sen tänker jag sno bilderna Matilda tog också, men det kommer nog bilder lite här och var i mina inlägg så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0