Cpppppp

Utseende
1. vilken ögonfärg har du?: melerade men mest gröna
2. hur lång är du?: 160cm

3. vilken hårfärg har du?: Brunt
4. Långt eller kort hår?: Halvlångt
5. Piercingar?: öronen
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: BRUN!!!!!!
7. Hur lång skulle du vilja vara?: 162 ;)
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: Mörkbrunt, extremt!
9. Vill du ha kort eller långt hår?: Långt
10. skulle du vilja ha piercingar, isf vart?: Tkr det är snyggt i tungan men vet inte :p


Senaste du
11. Åt mat?: Kött och potatissallad
12. Drack?: Hallonsoda
13. Fick sms av?: Sandra
14. Skicka sms till?: Sandra
15. Sa?: Äääh det var nog du
16. kramade?: Erika tror jag
19. du spydde?: när erikas nånting fyllde sextio
20. Du skrattade riktigt mycket?: Igår :D

 

kärlek
21. Är du singel?: Ja
22. Förhållande med?:
23. Ditt längsta förhållande?: 2 månader knappt, eller jag vet inte
24. Med vem då?: Deduuuuuu
25. När någon säger din första kärlek vem tänker du på då?: Inga namn
26. Har du varit/är riktigt kär?: Jo
27. Gillar du någon just nu?: Ja
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: Inte många
29. Vill du vara singel?: Nej
30. Vill du gifta dig?: Nää tror inte det :)
31. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: -

vänskap
32. De som vet mest om dig?: Jag
33. Den vän som du har känt längst?: Isabelle tror jag :)
35. Någon du saknar att umgås med?: Inga kommentarer
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: Ja
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: Ja
38. Den du har mest minnen med?: Har jätte mycket minnen med alla!
40. Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu?: Ja



övrigt
41. musiksmak?: Allätare
43. galen eller lugn: Det beror på säger Sandra
44: Har du hört att du borde bli modell?: Ja hahahah
45. Vad tänker du på just nu?: Justin Bieber XD


Kommentarer
Postat av: erika

det där med att du spydde,,, om du menar samma som jag så var det min mamma som fyllde 40...

2011-08-01 @ 18:46:15
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hej!



Var gärna med och tävla i min blogg.



Lottar bla. ut ett iphoneskal, smycken och en klocka samt har veckans blogg! :)

2011-08-02 @ 19:26:46
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0