I want all of you tonight

Gissa vad? Häromdagen snodde jag Photoshop från Sandra! Kan ni gissa något mer? Jag fattar ingenting utav det, haha! Som tur är fick jag en sida av Håkan från Media huset på gymnasiet där det finns massa olika tips till Photoshop. Däremot tror jag att den sidan visar tips för version 7.0 och jag tror jag har 8.0 så den var inte till så stor hjälp. Fast jag har inte kollat alla 657 (om inte fler) tips så vad vet jag?

Snart ska jag duscha och sen ska jag göra mej i ordning för jag ska till Matilda för hennes Grillkväll hon har tjatat om så länge. Kameran följer med och humöret också förhoppningsvis! Jag mår skapligt bra nu, det gjorde jag däremot inte igår. Fatta att det är något fel om jag varken vill ha hamburgare eller SÅS! Kantarellerna gick däremot i, men det var inte mycket. Och gissa vad? Jag sov när klockan var halv elva igår. Jag vaknade tjugo i elva av att Filip gick därifrån och då kollade jag klockan sen somnade jag om. Mamma väckte mej halv tolv och undrade om jag sulle följa med ut och kolla på stjärnfall och först orkade jag inte men jag följde med ändå. Det var väl inte speciellt smart för jag stod ute och frös medan jag egentligen kunde legat hemma och sovit men jag såg några stjärnfall iallafall och jag tycker om att kolla. 


Dom bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0