Twinkle twinkle little whore, close your legs, they're not a door

Nu har jag i princip packat klart och nästan kommir ihåg allt tror jag .... Annars märker jag väl det sen. Men kameran är viktigast!! Sitter och dricker en Activia just nu för jag orkade inte äta något så då blev det en sån. Kom på att jag hittade två till som lyssnar på Skillet! Emma var en av dom och sen en kille från spanskan, älskaälskaälska! Fast han fick nog inget bra första intryck på mej för jag hyperventlierade typ medan jag tröck fram ett "visst är dom!!" så det blev ju bra. Men jag är lycklig ändå för dom spelade bl.a. Skillet, Dead by April och Rise Against på gymmet idag så jag kunde alla låtar som spelades och jag slapp dansband som dom spelade på det förra gymmet! :D

Kill me, Heal me (har jag för mej)


Say Goodbye


Nu tänker jag sova så vi hörs om en vecka, ska tänka på er heheh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0