You think I can't get hurt like you, you motherfucker

Lovar du att vara ärlig? Javisst
Du heter? Sofia 
Beronde av? musik och mobilen
Vad behöver du mest just nu? Något att göra 
Vad får du oftast komplimanger för? Lite olika
Hur imponerar man på dig? Genom att inte försöka imponera på mej haha
Brukar du skratta för dig själv? Haha ibland så (a)
Var bor du? I mitt huuuuuuuus
Trivs du där? Jodå
Vad har du för mobil? Sony Ericsson w995
Nästa mål i ditt liv? Försöka klara mej genom gymnasiet
Vem ringde du senast? Mamma
Hur känner du dig nu? Död
När blev du fotad senast? Vet faktiskt inte :s 
Vanligaste färg på dina kläder? jag gillar inte allt för färgglada kläder så det mesta är typ grått, vitt och blått tror jag haha :p
Vem saknar du? Varför kände jag på mej att den där frågan skulle komma? :p
Är du blyg? Det beror på lite men jag är oftast inte blyg
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej det gör jag inte
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Hehehe allt möjligt! 
Är du nöjd med ditt liv? Jo till viss del så :)
Vad är det värsta du vet? När saker förändras, eller nej, jag vet inte riktigt, det finns mycket att välja på 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Typ ingenting :o
Vad längtar du till? Rhodos!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det tror jag nog :)
Vad är det finaste du fått? Kärlek :)
Om fem månader? är det 6:e Januari :p
Om ett år? är det 6:e Augusti
Du samlar på? Inget
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jag brukar oftast inte ringa någon men det kan hända att jag smsar Sandra
Har du strumpor på dig nu? Nope! 
Är det okej att gråta? Såklart
När grät du senast? Förrgår eller vad det nu heter

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? Ja
Hånglat med nån riktigt ful? Nej :)
Hånglat med fler än 50 pers? Nej 
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej
Gjort något riktigt dumt? Jo
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Åkt ambulans? Nej :D
gjort nåt olagligt? Ja
Skämts över dina föräldrar? haha ja :p
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Nej!
Dricker du? Just nu dricker jag sockerdricka :D 
Vilka kläder sover du i? Trosor ;)
Vad hatar du verkligen? En hel massa
Varit kär? Ja, är fortfarande
Är du ensam nu? Japp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0