I hit the jackpot chi-chi-chi-chi-chi-chi-chi-chi-ching

Cause what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most.

Följde med Erika och hämtade kycklingar igår, jag vill också ha en! Det är egetnligen meningen att man inte ska hålla på med dom och så när dom blir flyttade men vi råkade strunta i det ... Jag vet inte ens vad jag ska säga, ni får bilder istället! Jag skulle dit idag också men dom går och lägger sej tidigt och jag kommer inte dit än på ett tag så jag får inte se dom idag, jag får nöja mej med Rosa Pantern, om jag ens kommer dit idag.



Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Kikar in o önskar dig en fin kväll :)



ps. Glöm inte bort att man kan vinna en Ziperall i min blogg!

2011-08-09 @ 20:32:30
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0